Thursday, November 17, 2011

Penjelasan Tentang Aura Maya



Assalamualaikum.
For your information, our produk is InsyaAllah adalah original.
Saya tak pernah tengok yang tiruan@tak original punya.
Betul.
Ada ramai individu di luar sana yang jual produk Aura Maya ini.
Yang berbeza hanya harga.
As long as packaging nye begini, InsyaAllah yang original.
Tak ada yang tak original mahupun yang nak jual semata-mata nak untung as long as this packaging and from 'ZAMAYA NETWORK'.
Terpulang pada saudara/saudari untuk memilih membeli nya dari siapa.
Lately, I've been receiving complaint about Aura Maya yang dijual dari Aura Merah adalah tidak original.
Wujud nya Aura Merah baru2 ini kerana ingin berkongsi semata-mata.
Setelah saya sendiri pakai produk Aura Maya ini lebih dari 2 tahun.
Maaf kalau keberkesanan nye tak sama pada pembeli.
Tapi so far, InsyaAllah.
Cuma perlu bersabar sedikit untuk nampak hasilnya.
Akhir kata, Aura Merah tak berniat nak cantas mana-mana pengedar Aura Maya yang lain.
Sesungguhnya, saya hanya mahu berkongsi semata-mata.
Saya, hamba Allah, mencuba sebaik mungkin untuk memuaskan hati pembeli.
Tak guna nak berniaga dan nak untung dunia yang sedikit ini dengan menipu pembeli dan individu di luar sana yang ingin cuba.
Sekian

15 comments:

Anonymous said...

saya pernah beli dr aura merah.. Alhamdulillah, ok je.. paling penting, harga dikotak x dipadam seperti seller lain..

saya setuju jugak dgn seller yg AM ni xde yg tiruan lagi kat pasaran sbb kalau nk ikutkan AM ni x lah 'hot' lagi compare dgn produk² lain yg kuar kat iklan tu,, better la si penciplak, ciplak produk yg iklan "boom" sbb ramai yg dh kenal.. AM wat masa ni hanya terkenal kat FB.. kalau tanya kat org yg xde FB, rasanya 1% je yg kenal.. tu pon kalau ada yg kenal..hehe..

pembeli harus bijak dgn propaganda penjual yg nak amik untung atas angin.. claim lah produk yg murah tiruan sbb xnak sale mereka terjejas.. pada saya, lambat laun org tau jugak.. kepada seller AM (aura merah), sabar je lah dgn kerenah org.. yg penting u tau, u jual produk yg ORIGINAL...

Anonymous said...

Produk Aura Merah mungkin original. Cuma ada unsur-unsur mencantas kerana harga yang so call murah ni dipublish dengan terang dan nyata sedangkan penjual-penjual yang saya pernah beli sebelum ni semua rahsiakan harga (harga hanya diberitahu melalui msg secara personal) untuk menjaga periuk nasi orang lain.

Berniaga biar ikhlas. Jangan jatuhkan orang lain. Sepatutnya admin fikirkan orang lain yang baru nak berjinak dalam dunia perniagaan tapi belum ada modal yang cukup.

Bersaing secara sihat. Ini bukan caranya.

Maaf, saya hanya menyatakan pendapat. Fikir-fikirkanlah. Rezeki di dunia ni untuk dikongsi bersama. Bukan untuk dinikmati untuk kepentingan diri sendiri.

-su, PJ

Anonymous said...

utk org yg bg pendapat tu.... su,PJ

Kalau org yg berniaga tu tipu customer. Harga dikotak lain siap nak padam harga tu...menipu kan tu. halal ke rezeki mcm tu ye.Nak berjinak dalam dunia peniagaan pun agak2 ar

auramerah said...

anonymous 1st: tq for ur support

anonymous 2nd: tq diatas teguran..sy dh delete harga utk jaga hati peniaga lain..kalau ader yg terlepas pandang tuh harap dimaklumkan..sy tiada niat utk menutup periuk nasi org lain..

sy ade alasan sy sndri kenapa pada mulanya sy publish harga..seperti anonymous 2nd cakapkan berniaga biar ikhlas so kenapa mesti nak sembunyikan harga..sbb ade kemungkinan harga berubah2 antara 1 customer dgn customer yg lain..sbb customer xtau hrga so ada keberangkalian peniaga letak harga berlainan time personal msg tuh kan..tidak adil pd customer kan.

ayat lain anonymous 2nd katakan ialah bersaing secara sihat.

cth: adakah harga ubat gigi colgate dgn kuantiti yang sama di pasaraya mydin, giant, carefour & kedai2 biasa sama? produk colgate tersebut dibeli dari pengeluar yg sama kan.. kalau biasanya kddkn kedai2 nih hampir je kan..sebelah menyebelah..tetapi kenapa dijual berlainan harga?

pilihan di tangan customer utk memilih.ada pro n cons pd setiap peniaga tuh.sama juga dgn customer2 aura maya..tiada paksaan utk beli di mana2 peniaga..malah advantage pd mereka ade pilihan utk memilih.

rezeki di dunia utk dikongsi bersama bak kata anonymous 2nd..kalau sy hendak memonopoli jual aura maya nih tentunye sy xjual pada harga borong supaya xder org lain yg dpt jual produk nih....malah kalau stok sy dh habis sy akan suggest customer beli pd bbrape org yg sy kenal jual produk nih...

anonymous no 3..eh, ahli keluarga or kawan2 ke nih...hahaha...

Anonymous said...

Salam.. nak tanya.. boleh tahu tak syarikat yang keluarkan Aura Maya ni.. TQ

Anonymous said...

salam,

benda yang berlaku adalah lumrah, kecuali pemilik aura maya sendiri yang publish harga umtuk agen agen nya.Pemilik kena telus dgn harga serta jumlah modal yang perlu dikeluarkan untuk sesuatu package. Urusan sudah tidak boleh dilakukan secara online sahaja diantara pengedar dan pemilik.

Noorizz said...

Assamlamualaikum saya nak tanya kalau saya berminta nak jadi pengedar apa syarat2nya saya da guna kan Product Am sungguh bagus bole tak email saya at noorizz96@yahoo.com.sg saya dari singapore,terimakasih

Anonymous said...

Saya juga berminat sbb adik beradik saya mmg dah paaki AM termasuj mak sekali. Pls PM me o17-6847403 Thnx

Anonymous said...

salam,
nak tanya, di mana lokasi syarikat aura maya? siapa pengarahnya? nombor pendaftaran syarikat? siapa nama profesor UPM yang buat kajian hasilkan produk ini? kenapa semuanya seolah-olah dirahsiakan?

hani said...

Boleh x sms sy harge pada kotak tu & cara nk jadi agent @stokis 0194973162

auramerah said...

untuk penjelasan dan penerangan selanjutnya, mohon email kepada kami di auramerahblogspot@yahoo.com
Terima kasih

Anonymous said...

mintak sms info product ke 012-2080556

Anonymous said...

saya pun tertanya tanya nama profesor tu. maklum, alumni upm, mesti teruja nak tau siapa gerangan orangnya. tapi saya terdengar pula tentang produk aura sun yat sen dari china. hmm... saya mula tertanya tanya ketulenan produk ini.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.